Kalite Politikası
Volvo Group Trucks
Kalite Politikası
KALİTE önce gelir.
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayacak ve beklentilerinin ötesinde hizmet vereceğiz.
Müşteri Odaklı Hizmet
Kalite, performansımızın müşterilerimizce algılanmış halinin ölçümüdür. Başarımız;
-
müşterilerimizin isteklerini anlama, karşılama ve
-
beklentilerini fazlasıyla yerine getirme becerimize bağlıdır.
Başarılı olabilmek için bunları, rakiplerimizden daha iyi yapmalıyız.
Liderlik
Liderlerimiz, kaliteye olan bağlılıklarını;
-
açık hedefler belirleyip, bunların anlaşılmasını ve sürekli olarak takip edilmesini,
-
tüm çalışanların becerilerini geliştirip, mümkün olduğu kadar yetki ve sorumluluk yüklenmelerini sağlayıp,
-
hareketlerini gerçeklik, geniş bir bakış açısı ve uzun vadeli perspektife dayandırarak kanıtlayacaklar.
Tüm çalışanların katılımı
Tüm çalışanlar;
-
yaptığı işin kalite düzeyinin sorumluluğunu alacaklar,
-
hedefler hakkında bilgili ve tutarlı bir görüşe sahip olacaklar,
-
diğer tüm iş arkadaşlarıyla işbirliği içinde hedefe ulaşmaya katkıda bulunacaklardır.
Proses Uygulaması
Proseslerimizi belirleyip, tanımlayacağız ve
-
prosesleri sıfır hata hedefleyerek tasarlayıp, geliştirerek,
-
ölçülebilen proses hedefleri belirleyip, onlara ulaşmak için durmadan çalışarak,
-
diğerleriyle karşılaştırma yapıp, en iyiden öğrenerek sürekli olarak geliştireceğiz.
Genel Müdür
Tarih
İmza